"Als automatiseerder die
zich specifiek en uitsluitend
richt op de branche voor bloemen, planten en accessoires is Uniware doorlopend bij een groot aantal sierteelt projecten betrokken."
Persbericht 14-06-2010. Bron: Uniware Computer Systems B.V., Vlaardingen

Uniware Computer Systems B.V. heeft afgelopen week, ruim voor de deadline van 1 juli, al haar klanten succesvol begeleid in de overgang naar het nieuwe Florinet.

“Omdat we werken met standaard software die we klantspecifiek instellen, is er zelfs geen programmeur aan te pas gekomen en kunnen klanten gewoon hun huidige software blijven gebruiken” vertelt Pieter ’t Hart van Uniware. “Als wij software ontwikkelen, houden we altijd rekening met dit soort zaken. Tijdens de ontwikkeling (van software) nadenken over toekomstige wijzigingen werpt keer op keer zijn vruchten af. Onze servicedesk-medewerkers konden de klus alleen klaren. Toen wij de klanten informeerden na afloop dat de wijziging al succesvol was doorgevoerd, reageerden ze vaak verbaasd. Ontzorgen noemen wij dat!”

Het nieuwe Florinet zal de klanten van Uniware bovendien geld gaan besparen. Analoge telefoonlijnen kunnen opgezegd worden en ook zullen per 1 januari de nieuwe prijzen en voorwaarden door Florinet worden doorgevoerd.

Uniware Computer Systems BV heeft talloze klanten in de bloemen- en plantengroothandel, of handel in bloemisterij accessoires. Voor kwekers exploiteert zij het platform FloraConnect. In totaal maken ruim 9000 mensen dagelijks gebruik van de automatiseringsoplossingen van Uniware.


Noot voor de redactie:

Klik op onderstaande link voor aanvullend materiaal: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Uniware Computer Systems B.V., Pieter 't Hart - 010-2854220, pieter@uniware.nl